Geplaatst op 26 april 2017

Start kaartverkoop 2017-2018

Donderdag 11 mei gaat om 12.00 uur de (online) kaartverkoop voor het nieuwe theaterseizoen van start. Om de keuze wat makkelijker te maken, staat het volledige programma vanaf maandag 8 mei 12.00 uur al online. Zo kunt u rustig kijken en een keuze maken.

In eerste instantie worden alleen de aanvragen voor abonnementen (minimaal vier verschillende voorstelling) in behandeling genomen. Wanneer u een abonnement afneemt profiteert u ook nog eens van een scherpere toegangsprijs. Vanaf 1 juni start de losse verkoop voor het nieuwe theaterseizoen. Dan worden ook de andere aanvragen verwerkt. U kunt dus al wel eerder een reserveringsaanvraag doen voor minder dan vier voorstellingen, maar deze wordt dus pas vanaf 1 juni verwerkt. Het kan dan  zijn dat de gewenste voorstelling al is uitverkocht.

Zoals elk jaar krijgen de bezoekers van de Voorproefavond van 10 mei voorrang met hun bestelformulier. Deze worden voor de start verkoop verwerkt.

Nog even in het kort:
Maandag 8 mei (12.00 uur) – het gehele programma staat online
Vanaf woensdag 10 mei – wordt de seizoensbrochure thuis bezorgd (in Ambacht met De Brug / buiten Ambacht via Postnl)
Woensdag 10 mei (20.15 uur) – speciale avond rond nieuw seizoen – Voorproeven 2017-2018
Donderdag 11 mei (12.00 uur) – start (online) abonnementenverkoop
Donderdag 1 juni (12.00 uur) – start losse verkoop

Toewijzen van kaarten
Stichting Cascade verwerkt de bestellingen op volgorde van binnenkomst. Wij wijzen de kaarten toe via de ‘methode-van-de-best-beschikbare-plaats’. Het is hierdoor niet altijd mogelijk bij de verwerking van alle bestellingen rekening te houden met uw persoonlijke voorkeur voor een specifieke plaats in de zaal. Natuurlijk doen wij ons uiterste best u hierin zoveel mogelijk tegemoet te komen.