Geplaatst op 20 september 2017

Cascade genomineerd voor meest gastvrije theater van Nederland

Cascade werd dit jaar voor het eerst genomineerd voor de titel ‘Meest gastvrije theater van Nederland’.  Via de ANWB-site kon het publiek stemmen en ons theater beoordelen op een aantal onderdelen. Helaas behaalden we geen positie in de top 3. Toch zijn we trots op onze nominatie en het feit dat we behoren tot één van de tien meest gastvrije theaters in onze categorie!
Graag willen wij al onze gasten bedanken voor het stemmen en de uitgesproken waardering! Het is ontzettend leuk om deze publieksnominatie te ontvangen, zeker in ons jubileumjaar.

De ANWB organiseert dit jaar voor de tweede keer de verkiezing voor het ‘Meest Gastvrije Theater van Nederland’. Via de ANWB-site kon men stemmen op zijn/haar favoriete theater, schouwburg en concertgebouw. Leden beoordeelden de theaters op bereikbaarheid, horeca, prijsniveau, sfeer en uitstraling, zitcomfort, zicht op het podium en het aanbod van voorstellingen.

Cultureel Centrum Cascade valt onder de categorie theaters ‘kleine gemeenten’ (tot 50.000 inwoners).

Genomineerden categorie kleine gemeenten ( tot 50.000):
1. Barendrecht, Theater Het Kruispunt
2. Brielle, BREStheater